Balloons over Waikato

Lördag = Hot air balloons-festival! woho! Den började redan på morgonen, men dum som jag va så bestämde jag mig för att inte gå då... Men av bilder att tyda så var det fruktansvärt vackert men jaja, fick sova längre och fick tid till ett träningspass på 1,5 timmar.

På kvällen skulle jag iaf vara med. Jag, Natalja, Annlise, Lisanne och ca 80 000 andra människor satt/stod och åt sin picnic, inväntandes mörkret och festivalens höjdpunkt. Sjukt häftigt! Luftballonger blinkade i takt med musik och massa fyrvärkerier som final, storslaget! \(^.^)/
Avslutade kvällen med en helskön krogrunda med Lisanne och annat folk.


Söndagen var det fullt ös här hemma. Vänner till Evan och Sally bytte av varandra i ett besöksmaraton vilket var mycket trevligt...sen var det måndag igen








Kommentarer
Postat av: Miranda

Det ser ut att det var häftigt ballons Festival... Är det nån special tradition?

Sköt om dig

Puss o Kram / Miranda

2011-04-06 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0