Happy Easter!

Ytterligare en dag i Paihia. Igar sa var vi till Cape Reinga pa en dagstur med en urball busschauffor, borjade redan kl 07.10 sa det var en tidig start. Akte upp till en skog dar det fanns jattestora Kauri trad som ar fridlysta, de ar for ovrigt de nast storsta traden i varlden efter red wood i USA.

Badade i havet, sand boarding och lunch pa stranden var aven nagra av aktiviteterna vi gjorde. Full fart! \(^.^)/
Det sista vi stoppet var att stanna pa en resturang som var kand i hela NZ for deras fish n chips...maste saga att den var jakla god och vart pengarna.

Idag...dagen kunde borja battre da jag inte kunde hitta ett hostel att bo pa inatt. ALLA hostel ar uppbokade for paskhelgen sa det borjade luta sig mot att sova ute. MEN det finns en gud...han visar sig inte ofta for mig men han var pa snabbvisit och hjalpte mig hitta ett rum precis efter att jag gett upp!
Jag hoppas dagen fortsatter i lyckans tecken nu nar jag ska upp pa hastryggen och vandra runt i Paihia om en timme.

// Sara

Kommentarer
Postat av: Pappa

Goding...saknar dig!

Pappa

2011-04-24 @ 13:37:25
Postat av: Miss Dawa

Sand bording låter intressant. Vetefan vad det e men låter grymt kul i alla fall :)



Du skulle ha klättrat på trädet fan ^^ så kunde du säga att jag klättrat på världens näst största träd ;)

2011-04-26 @ 07:14:34
URL: http://missdawa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som att du har riktigt kul, världens äventyr!! =)

2011-04-28 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0