Crazy wrestle and black sand.

Var till Reglan i helgen med Lizzie och Natalja. Fantastisk söndag med skratt, sång och bad i ett fint hopkok! Skrattet bjöd jag på då jag gjorde en ny Sara blunder. För att göra det kortfattat så trodde jag att jag hade glömt min plånbok hemma då de skedde ett väskbyte i dörren. Jag hittade den iaf inte när jag satt och letade igenom min väska så jag gav snabbt upp jakten, accepterade mitt öde och grabbade lite lösa pengar jag hade i väskan för att kunna äta lunch...nu till de goa då...efter att ha hoppat in i bilen igen...hoppat ur och kommit tillbaka igen inser jag de kalla faktum att varför jag inte hittade den var för att jag SATT PÅ DEN!!!!

Bortsett från det så skulle jag vilja säga att helgen var perfect. Utgång på fredagen...igen och på lördagen tog jag en 2 timmars vandring i parken inte långt här ifrån. F*n vad vackert det ska vara överallt! Avslutades med take away och film hemma hos Lizzie.














Efter att ha spashat mitt ansikte med saltvatten bestämde jag mig för att ge tillbaka min hämnd genom att brotta ner henne i sanden \(^.^)/









Solnedgång igenom ett par solglasögon :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Solglasögonbilder är mina favvosar :)

2011-04-12 @ 00:17:39
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Miss Dawa

ser härligt ut med lerbad ;) haha .. Älskar bilden då du står mot solnedgången :)

2011-04-16 @ 19:33:57
URL: http://missdawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0