Bye Bye :'/

Kom ju precis ihåg att jag glömt tala om för vissa att nu är hembiljetten bokad och klar! Jag vill att alla ska skriva upp i sin almanacka att de ska ta ledigt den 21:a februari nästa år för att kl 10:45 stå i ankomsthallen för att krama på en mycket trött och sliten, med dock väldigt villig att kramas!, Sara. VAR DÄR ELLER VAR FYRKANT! (>.<)

I tisdags så gick jag även på min första kyrkokör övning! Ensamblen består av mig och 99 pensionärer. Men jag ska inte klaga, är glad om jag bara får sjunga lite. Vi har redan ett datum då vi ska ha konsert! 10:e December ska vi framföra sånger från "the Messiah! (Om det stavas så) Jag kan knappt vänta tills nästa gång! (^.^)


Annars så har den här veckan gått syndigt fort denna vecka...Lisannes sista vecka firades med mornar i Spa-poolen, en hel del slapp i solen och torsdagen bjöd på resturangmiddag...MUMS! <3
Hon åkte hem i lördags så sista gången vi såg varandra var när vi hämtade upp barnen efter skolan på fredagen. Vi stannade lite extra i den mysiga solen...lekte med barnen, tog lite kort oxh drog ut på vårat "hej då" så långt som möjligt. Tills det inte gick att undvika längre.
Förvånandsvärt nog så var det relativt smärtfritt och inga tårar fälldes så både jag och hon var mycket stolta över våran förmåga att behärska oss...

Det här är dock nackdelen med att ha Au Pair vänner här borta...dom kommer och går alldeles för fort. Nästa månad är det Tina som far hem...buhuuu.

Efter att ha sagt "hej då" till Lizzie så var det bara bege sig hem för att packa för helgen skulle spenderas med min värdefamilj i Taupo! Kul Kul KUL!!!!
Men det ska få en helt eget inlägg, när jag kommer ihåg att skriva om det...Nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon också!

Puss och Kram Världen!!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Mmmmm...hembiljetten :=)Kanske tråkigt och samtidigt skönt att åka tillbaka,eller hur ? Givetvis en del av Er, kommer att träffa varandra och fortsätta vänskapet som Ni skappade tillsammans:-)

Tack en gång till för fint kortet som du skickade till Leo. Puss och kramar , Miranda

2011-08-30 @ 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0