Bad Taste Party!

6 månader nu kära familj och vänner...6 månader sedan jag lämnade svenk mark för att fara ut på eget äventyr!
Och OJ vilket äventyr det har varit hitills! Fallskärmshoppning, Bungy, Road trips och en minisemester på en tropisk ö. Det vore verkligen synd att klaga!!
Familjen är fortfarande helt fantastisk och nästa helg åker vi tillsammans till Taupo Fredag-Söndag. Spännande! \(^.^)/

Denna helg är inte speciell bara för det. Nej det är faktiskt så att denna helg var också Lisannes SISTA hela helg i NZ, då hon åker hem nästa lördag (T.T)

På fredagen hade Woodstock school (skolan som mina ungar går på samt Lisannes) annordat en Quiznight med auktion för att samlia in pengar till skolan. Man var upppdelade i team för att tävla i frågesport. Lisanne och jag var fruktansvärt värdelösa och bidrog med nästan ingenting. Jag kunde svaret på 3 frågor av kanske 45st...men det var en fråga som BARA jag kunde svara på vid mitt bord.
"Vad betyder förkortningen BRB??" SWEEEEEEET!! skrattade nästan rakt ut av lycka när jag insåg att INGEN annan visste vad det betydde. Tackar min nördiga stjärna! Efter det gick viut en snabb sväng på krogen...dansade och åkte hem innan alla krafter var slut. För lite var vi tvungna att spara eftersom att lördagen var det utgång på riktigt!

Bad Taste party!! Svarta, oranga och lila leggins, blå kjol, röd topp, gröna naglar, lilla läppar, rosa örhängen, blått hår och ögonfransar och rosa hatt. Det var lördagens outfit, and I STUNNING!! WE were stunning!! Gick hela krogrundan...CBD, House, Shinandigans och Furnace.
Många kom fram och frågade oss varför vi var uppklädda, möhippa kanske? Vi tyckte det var lite knasigt att säga att vi gjorde det för kul skull så vi svarade bara att det var en "svensk grej"...punkt slut! haha!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas på sex korta korta månader..

Du ser lite Gaga ut!

2011-08-22 @ 18:08:02
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0