Hemlängtan





 



Idag efter jag lämnat barnen på skola/dagis
fick jag en "åh-vad-jag-saknar-mina-syskon"-känsla.
Visst har jag saknat dem innan men detta är nog på en helt ny nivå.
Men detta öde har jag ju tyvärr valt själv så det är inte så mycket mer att göra än att bita i det sura äpplet och gå vidare med livet. Det är ju faktiskt mindre än halva tiden kvar. Rätt var det är så är jag ju hemma igen.




Igår så bestämde jag och Tina spontant att jag skulle haka på hennes karate träning...så det gjorde jag och GUD så kul det var! Å jävlar (ursäkta språket) vad mycket man kan lära sig på en timme! Även våran sensei sa att vi lärde oss sjukt fort...harr harr (^.^)

Nu är mitt tränings-schema komplett!

Måndag: Karate
Tisdag: Simning
Ondsag:Karate
Torsdag:Hemma träning
Fredag:Simning
Lördag, Söndag: Tv-slapp

åh just ja jag skulle ju skriva om helgen i Taupo också...gör det imorgon kanske, nu ska jag och Tina slappa lite i Spa-poolen en sväng... :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja! Åh vad jag förstår! Jag har liksom varit hemifrån två veckor och saknar Eric och Sara ENORMT!

2011-09-01 @ 17:23:46
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Miranda

OJ oj,Det känns att du började sakna hem på riktigt. Du skrev inte så förrut.Jag kan säga att Leo har blivit större nu :-) Tiden går fort och snart är du hemma igen :=), Kramar Miranda

2011-09-02 @ 08:16:51
Postat av: mamsen

Tiden bara flyger iväg o hoppsan så är det februari -120221 10,45 om allt går som det ska ( vill inte ha nån försening) Puss så länge. ^.^

2011-09-03 @ 10:34:45
Postat av: Johanna

Sara! Då kan du förstå hur mycket alla här hemma saknar dig med? Och håller med din moder INGA FÖRSENINGAR!! Saknar dig raring! <3

2011-09-05 @ 23:41:14
URL: http://johannaleffler.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kan vi inte bara bestämma att Sara och jag träffas först på Arlanda så kan ni alla andra komma ca 1 timme senare. Då är vi nog färdigkramade.



Puss på dig

2011-09-09 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0