God Jul!

Har nu haft en hel vecka med skollov...sjukt trött man blir av att ta han om fyra barn från 7-17 varje dag. Igår var jag helt säker på att jag skulle stupa innan middagstid. Men efter en uppfriskande dusch kunde jag hålla mig vaken typ en timme till. Idag håller vi på att packa för att vid lunch-tid börja bege oss mot Wellington där vi ska spendera julen med lite släktingar. Hoppas på bra väder där nere^^

Förra helgen fyllde mormorn 70 år så det var storkalas i huset. Jag bjöd på lussebullar och knäck vilket var mycket populärt! Dom undrade vad jag hade köpt det någonstans...hehee

Annars har veckan varit bra...onsdagen bjöds på julkorts pyssel och smällkaramells skapande.
Gjorde även evan och sallys julklapp. Vilket jag blev mycket stolt över i slutändan.





glöm inte bort min tävling! den är fortfarande igång så skicka den vidare massa gånger och titta på den från olika datorer och telefoner!
http://www.youtube.com/watch?v=7OZoebAkm4Q&feature













GOD JUL!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: mamsen

God Jul underbara söta ängel :) Önskar dig allt gott. Puss i massor

2011-12-23 @ 20:10:03
Postat av: Johanna

God Jul rariing! Hoppas du hade en toppen julafton! <3

2011-12-26 @ 10:25:11
URL: http://johannaleffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0