Strååååålande Jul!!


Min Jul i Wellington var fantastisk! <3 Bilfärden ner tog circa gurka 6 timmar så det var en utmaning i säg att inte vilja göra sig av med en unge eller två på vägen. Men alla anlände vi till släktingarna som vi skulle bo hos (Yvonne och Hugh) som till och med hade gjort i ording ett eget rum till mig! Snacka om att man känner sig speciell! hihi...
Vädret under juldagarna var hur underbara som helst! Knappt ett moln på himlen och solen lyste stark...så det var solskyddsfaktor som gällde.
Bortsett från sista minuten-jul-shopping och själva julfirandet så visade Evan och Sally mig runt i Wellington...museum, utsikt över staden, lekparker och så hyrde vi en cykelbil och cyklade runt vid hamnen.
Och om ni inte tycker att jag är bortskämmd nog så fick jag världens bästa julklappar <3 Saker till bakning, almanacka, souvenirer och en present som slår ALLT!!! Så exalterad att jag nästan grät lyckotårar...men det förblir en liten hemlis om vad det är tills vidare...heheee (^.^)
Resten av veckan har varit kanoners...idag firade vi Dee's 70års födelsedag och imorgon åker jag till Sydön igen för en veckas semester skoj! :D

Hoppas allas jul var precis lika underbar som min! :D




Mina Raringar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0