Syskon Chock! (del 2)

Under veckan var det inte lika mycket action eftersom att jag skulle jobba samtidigt. Men vi lyckade klämma in "Hamilton Gardens" och en massa filmtittande på kvällarna :) Skoj skoj skoj! :D

På tisdagen så skulle jag till kören så Sanna och Simon gick på bio och planen var att vi skulle vara hemma typ sammtidigt...men när jag kom hem så fick jag vänta ett tag men inga syskon sågs till...konstigt.
Sen får man ett samtal från syster som säger att dom gått vilse och bhöver hjälp! Haha!! >.< Roligare var ju att de faktiskt inte var så långt borta heller.


Andra helgen var fullsmockad med activiteter den med. Lördagen spenderades i Auckland där vi först åkte till "Butterfly creek"...vilket är ett rum fullt av fjärliar <3 älskade det rummet med det var lite väl dyrt tycker jag...inget man gör två gånger direkt.
Efter det försökte vi lokalisera "mt Eden" som är en vulkan man kan åka upp på mitt i Auckland city. Satt där ett tag och njöt av utsikt och värme...värmen som kom fram i vindstilla.
Att komma in i stan hade varit lättare om Sally hade gett oss en uppdaterad karta...kartan var typ 8 år gammal så allt var ju för fan ombyggt...har suttit i roligare situationer. Men efter ett smärre irritations utbrott så lyckades vi iallafall komma dit vi skulle (^.^)

Söndagen åkte vi till Rotorua och gjorde Zorbing! Så himla roligt! Man går alltså in i en jättestor boll med vatten i och så åker man ner för en backe. Mycket roligare än vad jag någonsin trodde det skulle vara :D
Efter att ha gjort Zorbingen och kollar runt lite var det snabba puckar hem för vi hade blivigt bjudna över på grillning hos Mormor...vilket belv en väldigt lång kväll och vi pratade till midnatt och över. Till slut var vi alla så pass trötta att det blev hemgång, sänggång.

Efter den helgen var inte inte många dagar kvar alls :( vi umgicks så mycket vi bara kunde men på onsdagen blev det ett tårfyllt hejdå på hamiltons busstation.













Simon tappade sin flip-flop i floden och sanna grabbar en stor pinne i hopp om
att nå den...men det var bara att säga hejdå och komma ihåg de fina minnerna de haft tillsammans på bali.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Snart kommer Ni att vara tillsammans igen :=) Vilka fina bilder!

Ta hand om dig,

Puss o kram

Miranda

2011-12-12 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0