Avfärd!

KL är i sverige: 06,00
Lokal tid LA: 21,00

Efter ett mycket tårfullt avsked har jag nu kommit lite mer än halvvägs. Sitter vid min gate 48B på LA's flygplats efter 4st säkerhetskontroller, en toalett vända och matrunda på BK...som btw har Dr pepper i sina läsktorn.
Insåg att jag var tvungen att äta lite när jag landade eftersom jag hade stora problem att hålla koppel på mig själv för att inte strypa en unge på flygplanet som skrek sista kvarten eftersom han inte ville ha bälte...

Sanna, jag vet vad du undrar..."men åt hon inte på flygplanet? hon sa ju faktiskt att hon tyckte om maten".
JO det trodde jag oxå tills de bjöd på pulvermos till middag och russin-muffins till frukost!
Jag är så glad att vi åt på arlanda annars hade en påse skittles varit det ända i min mage.

Johanna. Tack för brevet, mina flygplansgrannar (två fjortisar) satt och beundrade mitt rödgråtna ansikte väldigt noga.

Jenny. Jag är ledsen att jag inte har smsat något men jag har gjort en sån där sak som bara en sara kan göra...jag stängde av telefonen och glömde bort PIN-koden...förvånad?? >.<

För att fördriva min extremt långa tid på LA's flygplats sitter jag här nu och betalar dyra pengar för att komma ut på internet för att blogga lite men jag passade även på att jävlas lite med BK's personal genom att låtsas att jag inte kunde engelska....HAHA!! KUL!!

Sista hälsningen går till Familj...kanske speciellt till Mamma och Pappa...Jag lever och detta går utmärkt!!! 2/3 flyg avklarade. Älskar er Puss Puss!

Mot oändligheten och vidare!!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Det är roligt att läsa hur det är med dig. Vi hörs och jag antar att planet är på väg att take off mot Nya Zeland :-)))

2011-02-22 @ 08:08:30
Postat av: Miranda

Hej Sara, jag läste om jordbävning...ta försiktigt och hoppas det inte blir nåt. Önskar höra goda nyheter från dig hela tiden, Puss och kram Miranda

2011-02-22 @ 09:26:19
Postat av: jenny

SARA! inte göra så! jag kollade min mobil varje kvart hela dagen igår och försökte intala mig själv att du inte dött (inte speciellt framgångsrikt).

Skönt att höra att du fortfarande är vid liv och att allt går bra!

2011-02-22 @ 12:23:16
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Mariiah

Puppiy! Jag hoppas att resten av resan har gått bra! och att du fått i dig någon typ av människoföda i alla fall.. Glöm inte att skriva ner din adress sen när du får chansen. Så jag kan skicka mnin present... Lots lots of love!

2011-02-22 @ 13:07:48
URL: http://missdawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0