Ice skating Princess

satan i gatan vad dålig jag är på det här med att skriva regelbundet (<.<)



Jahapp så senaste inlägget var bungy...helgen efter var inte så tråkig heller. 

På fredagen så kände sig Sebastian lite krasslig så han fick stanna hemma från skolan (vilket oxå innebar att utebliva från kompisens kalas...men han verkade inte ledsen för det) Jag satte honom framför tv:n medans jag och Lisanne satte oss i Spa-poolen för lite avslappning och skitsnack. Bra var väl det för eftermiddagen bjöd på en bra utmaning då projekt "Evans Present" skulle tas an. Denna present skulle vara inramade gruppbilder på barnen eftersom att det inte har nåra med alla fyra i denna åldern...jag kan säga att det krävdes mycket tålamod och mutor för att få dem att göra som jag ville (<.<) Men resultatet blev fantastiskt så jag gjorde ett bra jobb!

Kvällens underhållning var att åka till United Videos för att hyra 7 filmer.
-Transformers 1&2 (Action för nördar)
-Stranger than fiction (En rolig film för alla)
-Liftarens Guide till Galaxen (Misslyckad tolkning av boken)
-En Princessas dagbok 2 (extrem tjej film.)
-Kung fu Hustle (karate film)
-Love Actually (ytterligare en tjejfilm)

Skön blandning eller hur?

På lördagen hoppade vi in i bilen för att ta oss till Auckland för att åka skridskor på en disko-rink. För att inte ha åkt skridskor på....MÅNGA år måste jag säga att min prestation var strålande då jag inte ramlade en enda gång under de tre timmar vi var där! Success!! Defenitivt en bättre histiora än den gången jag åkte skidor för första gången som nu har blivigt en mycket populär historia här borta. Att skratta åt min misär är de andras nya hobby. Det är väl bara hoppas att karma är på min sida. (HA!)

På kvällen väntade en annan utmaning på hemmaplan. Evan och Sallys kompisar hade kommit över på besök över natten och medans de var ute på middag fick jag i uppdrag att vara barnvakt åt mina fyra monster...OCH deras tre monster (Tre pojkar. Donny 3 år, Coby 4 år och George 7 år).
Jag blev ansvarig för läggdags och det var som att ha en egen liten dagisgrupp här hemma.
MEN det gick överraskande bra! De var lite uppvevade över allt som hänt under dagen så de tog ett tag innan de somnade men det var som beräknat...annars så hade jag hand om 7 änglar.
De två yngsta pojkarna var så himla söta att jag funderade på om jag skulle tuppa av.
Donny ville hålla mig i handen större delen av kvällen och Coby firade av urgulliga kommentarer från höger och vänster.

När monsterna väl var i säng och sov ägnade jag min kväll åt att göra om min blogg, blev inte så tokigt om jag får säga det själv! (^.^)

(söndagen kollade vi på mer film hos lizzie...mer exalterande än så blir det inte)











Kommentarer
Postat av: Pappa

Så härligt galet roligt det ser ut

Puss och saknar dig

Pappa

2011-07-01 @ 23:46:39
Postat av: mamsen

Du är så fantastik att uttrycka dig med ord o bild. Älskar dig, saknar dig. puss puss

2011-07-02 @ 22:16:18
Postat av: jenny

Alltså, de där barnen är så söta att jag dör en smula!

2011-07-12 @ 21:29:18
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0