Picnic ondag :)

Måndag var fullt ös medvetslös! Städa, skjutsa barn till diverse aktiviteter, laga middag och så fick jag värsta megasuget att baka bullar...så det gjorde jag oxå. När alla bollar var nere på marken igen så bestämde jag mig för att haka på lite folk ner på stan för en cider och skitsnack och hittade, hör och häpna, en svensk krog! Gothenborg som spelade svensk musik...får bli min hak när jag känner hemlängtan.

Idag, onsdag, åkte jag och Philippa till ett ställe nere vid floden för att äta picnic och mata änder. Vi var där i ca två timmar och bara njöt av tillvaron med änderna, det fina vädret och våra mackor. Hon var så himla mysig, hon satt och berättade vilka änder som var mamma, pappa och barn och hela deras historia och hur stygga dom var för att dom hade bajsat på bryggan. Jag lät henne även pröva ta foton med min lilla kamera och nu har jag hundratals bilder på..ja ALLT! jag vill tacka gudarna för digital teknik!
Nu på kvällen hade AuPair-link en "pyssel-kväll" där vi fick lite tips occh trix på vad man kan göra med barnen, mycket skojsigt att ha kul med (^.^)

Imorgon är en ny dag, vi får se vad det för med sig.
Over and out.



 






Kommentarer
Postat av: mamsen

mmmm va mysig med picnic o änder :)

Hoppas att bullarna blev till belåtenhet utan pärlsocker :)

puss puusss

2011-03-23 @ 12:17:20
Postat av: jenny

Det där är en väldigt väldigt väldigt söt bebis!

2011-03-23 @ 12:34:21
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kul att titta på och roligt att ni har det bra!!

2011-03-29 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0