Doggie-bikkies

Igår (ondsag) hade jag en mycket produktiv dag (trots den groteska träningsvärken som jag dragit på mig), bokade min tripp med Kiwi Experience i april, fixade tvätt, dammsugning och mycket annat husligt...vilket resulterade i att jag hade..INGET att göra idag, vilket iofs inte gjorde så mycket för idag på schemat stod kak-bakning. De tre äldsta barnen har nämligen en grej med skolan imorgon där man ska ha bakat en hund-kaka och dekorera den...finast i klassen vinner (detta gäller då alla klasser) Jag kommer inte ihåg varför men det har något med blindhundar att göra tror jag.

Var hemma hos Lizzie igår för att kolla på Pirates Of the Carbbean 2 och prata massa skit, kvällen slutade med en pillow-fight mellan Lizzie och Natalja...mycket intressant ^^











Mina kakor...see a pattern? :P min favvo är nog dala-hunden \(^.^)/








Kommentarer
Postat av: mamsen

Så härliga kort med mycket kreativitet.

Bra jobbat.

Puss puss

2011-03-31 @ 13:23:53
Postat av: jenny

Dalahund! :D

2011-03-31 @ 13:37:17
Postat av: Miranda

Jag tänkte på samma sak, Dalahund :-) det var häftigt.

Puss o kram Miranda

2011-04-01 @ 07:08:33
Postat av: Pappa

Vad duktiga ni är!

Puss puss

2011-04-02 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0