Veckorapport

Ännu en vecka över, wow vad tiden går fort! var har hänt i veckan då?

Onsdag: Efter att Evan och Sally kommit hem åkte vi till Antionette (mormor) för att grilla och barnen badade lite i poolen där. Mycket trevlig, dock var barnen fruktansvärt trötta så det var bara en snabbtur där innan vi var tvungna att åka hem för att få dom i säng.

Torsdag: HAPPY St Patriks-day! Vilket jag aldrig förut firat men någon gång måste ju vara den första! Har dock inget grönt i min garderob så på förmiddagen var jag ju vungen att införskaffa mig en grön tröja. Dagen började även utmärkt med ett samtal med min bästaste jenny! \(^.^)/ Sen så var det jag och 3 tjejer till som gick till en irländsk pub och diggade till ett live band på kvällen och hade fruktansvärt trevlig.

Lördag: Sallys mammas kompis son Frank hade lagt undan denna dag åt mig för att guida mig lite igenom Hamilton. Det blev en tur i Hamilton Garden och Hamilton Lake och med fantastiskt väder var det ytterligare en underbar dag!! En till kompis invärvad (^.^)

Söndag: På förmiddagen idag så åkte vi till Water World så att ungarna fick simma/leka lite, själv passade jag på att läsa lite. Storhandlig stod på listan efter att ha ätit lunch och nu sitter jag på mitt rum för lite lugn och ro innan middagen drar igång. En eventuell filmkväll hemma hos Lisanne står på tur (oxå en au pair från tyskland).





Happy St Patriks-Day!!!




Sjön i Hamilton




Hamilton Trädgård


Kommentarer
Postat av: Mariiah

Tiden gpr fort när man har roligt säger dom :) Våren börjar titta fram här nu. Det tycker vi om! Puppiy1 jag behöver fortfarande en adress att skicka till halsband. puss

2011-03-20 @ 08:44:46
URL: http://missdawa.blogg.se/
Postat av: mamsen

ännu en vecka tillända och det ser ut som du trivs o det är jag glad för. // Puss puss o ha det bäst

2011-03-20 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0