~Lot's To Do!~

Oj oj! nu har jag inte skrivit på ett tag! Men jag måste säga att jag har haft fullt upp. I Torsdags åkte nämligen en av mina närmsta vänner jag fått här hem till Tyskland igen så vi har haft fullt upp med saker vi ville göra. (Natalia! know that your crazy as will be missed!) Förra helgen spenderandes med kalas på lördagskvällen, fullt ös medvetslös skulle jag nog vilja säga. Mycket, mycket underhållande kväll!
Dagen efter tog vi oss sakta ut ur sängen för att åka till Reglan för burgare och bad i solnedgången. Lyckades ta många fantastiska bilder!

På vardagarna innan hemfärd var vi ute på middagar, hyrde film och bara hängde så mycket vi kunde. Passade även på att ta ett dopp i min bubbelpool på morgonqvisten.

Annars är det nog inte så mycket som har hänt ut över det vanliga. Äta, sova, skjutsa barn, leka med barn och på helgerna, utgång.

Kan ju dock berätta underbara ögonblick med barnen som har hänt.
Molly kom in i köket där jag stod och bakade för att berätta att hon tyckte att jag var bäst och hon gillade mig jättemycket...mycket mer än den förra Au-pairen. \(^.^)/

Under dagen då jag är ensam med Philippa så brukar jag killa henne på magen/ryggen. I veckan så suckade hon djupt och sa
-"Jag är så lycklig"
-"Jaså? varför är du lycklig?"
-"För att du killar mig"
Fy vilken söt unge!! \(>.<)/







Jag har fått en förkärlek till bilder med bänkar.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Vad skönt när jag läser att du har roligt med ditt liv,dina kompisar och barnen. Ha roligt så mycket som du kan. Tiden flyger !

Njut sol och wärme annars vet du hur det är här i Sverige. Kanske kan du spara lite sol till oss oxå. Puss o kram

Miranda & Leo

2011-05-16 @ 09:11:51
Postat av: Pappa

Gud vad fina bilder, man blir så avundsjuk.

Puss

/Pappa

2011-05-18 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0