Lever Fortfarande del 2

All Blacks VANN!!!! Fy fan vad epic! Finalen kommer att vara helt galen.. NZ v Frankrike pa sondag.

Som sagt sa lever jag fortfarande...och det ar precis lika galet underbart som innan. Fast vadret har battrat sig lite.

Jag ar nu i Franz josef och ska spendera min andra natt dar innan vi satter oss pa bussen kriminellt tidigt imorgon for att fortsatta varan resa. Idag gick vi upp pa glaciaren och harjade bland is, sno, solsken och en valdigt stark vind. Blaste nastan omkull nagra ganger...var underbart fantastiskt. I priset ingick aven en biljett in till ett spa med upvarmda pooler. Man var sa avlsappnad efter att man nastan somnade.

Innan vi kom kom till Franz josef spenderade vi en natt pa ett mycket orginellt stalle mitt ute i ingen stans. 
"The Poo-pub" med NZ aldsta krogagare...86ar gammal. Vilken krutgubbe.
Dar hade vi ett costyme-party med temat ABC - "Anything But Clothes"...jag kladde mig i min ryggsack och folie...funkade ganska bra. Snubben som vann pris for basta kostym kladde ut sig till en dusch... 

Massa andra saker har hant men min tid ar snart ute...sa jag far uppdatera en annan gang.

Kommentarer
Postat av: Pappa

En dusch??

Bild tack!!

Pappa

2011-10-27 @ 00:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0