Södra Ön Här Kommer Jag!

oh ja! Ikväll så smäller det! Då sätter jag mig på flyget mot Christchurch och får min välförtjänta semester!
Ägndade gårdagen till att boka allt som behöves bokas...i sista minuten säger ni? Alldeles i utmärkt tid säger jag! 
Jag har någonstans att sova och någon som hämtar mig på flygplatsen och min Kiwi-excperience buss är bokad den med.

Idag har jag varit sådär galet effektiv igen. Jag har städat ur bilen, tvättat, fixat disk, hjälpt barnen städa sina rum, dammsugit hela huset, tvättat golv, dammat av, matat ungarna och packat min väska. Jag kommer sova mycket mycket gott inatt!

Var på karaten igår...min sensei sa att innan jag åker ska han ha uppgraderat mig till gult bälte! COOLT!!
Gjorde även sammanlagt 150 armhävningar under det träningspasset...tror jag aldrig gjort så många på en och samma kväll. Måste säga att gårdagen var ganska så lyckad.

iallafall...jag ska försöka uppdatera bloggen medans jag är borta men ingenting lovas! Annars tycker jag att jag blivigt lite bättre på det här med uppdateringar, en klapp på axeln till mig! >.<

Hörs och syns!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0