VÅR <3



Våren har åter igen kommit till Nya Zeeland! Fantastisk...vändningen kom fort runt hörnet och det går nu upp till en 17 grader mitt på dagen. För mig är det ju bara att grabba minstingen och hunden för att luncha utomhus. Vilket är väldigt populärt och gott mottaget från både barn och hund. Mata ankor och gäss fick vi göra och efter det var det bara att vila i den varma sköna solen...som vi har längtat. (Inte för att det har varit så där jättekallt...men inte jättevarmt heller)
Och med vår, sol och värme kan jag göra mycket mer roliga saker med barnen...skoj skoj skoj! Studsmattan, som känt sig lite ensam, får åter igen sällskap!



Här är det Philippa som tar kortet...hon håller alltså i min ca 5000 kronors kamera...ni kan inte se det på bilden men jag nästan dör av oro över min kameras öde!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Såå fina kort på så fina tjejer . Ser inte ut att göra ont nån stans :)) puss puss

2011-09-08 @ 04:02:13
Postat av: Pappa

Tappar-du-kameran-unge-är-du-död posen eller?



puss igen

2011-09-09 @ 13:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0