Julklappen

Det är mycket som har hänt efter sydön...men jag tänkte skriva om den någon annan gång.

I veckan fyllde minstingen Philippa 5 år! Hon började alltså skolan igår (tisdag) och hon var såg så bra ut i sin nya väska som jag köpte henne i present. Lill-tösen har blivigt så stor <3
Men nu nar hon har börjat skolan har jag lite extra ledig tid och det är den lediga tiden jag egentligen vill prata om.

Idag, på min lediga tid, åkte jag för att göra det jag fick i julklapp av Evan och Sally. Vad gjorde jag?
Jo jag gick in i ett två-pers flygplan och tog min en tur upp i luften med piloten OCH JAG bakom spakarna! jag fick börja nästan på en gång att spaka runt och det var sjukt häftigt! 20 minuters fullständig lycka och när jag tror att det inte kan bli så mycket bättre frågar han om vi ska göra en loop...LOOP!! JA! Upp-å-ner hit-å-dit och en flin större än småland. 3 gånger loopade vi runt och det var lika häftigt varje gång (^.^)
Tack Evan och Sally för en Sjukt häftig julklapp!!! :D

Väl på marken igen hade man nästan svårt att tro på att jag hade gjort det...det ända jag förbanna mig över är att jag inte tog med mig min kamera! Skit oxå (<.<)

Iallafall...är hemma igen men det betyder inte att jag får lugna ner för det. Ikväll börjar min resa mot Sydey för helgen och mycket måste göras innan dess. Men Det ska oxå bli väldigt spännande...dock säger vädret att det ska bli regn, moln, blixtar och dunder under hela helgen vi är där...men Sydey är Sydey även om det regnar så jag ser fram emot det vilket som! ^^

Minder är två veckor kvar innan jag är hemma på svensk mark igen...Knasigt värre (>.<)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0